Przyjmowanie spraw
Przyjmowaniem spraw w Ośrodku zajmują się sekretariat główny i sekretariat szkoleń.
Sekretariat główny Ośrodka
Sekretariat Ośrodka mieści się w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie, ul. Raszyńska 8/10 w pokoju 307,
tel. 22 579 41 00, fax. 22 579 41 70,
e-mail: oeiizk@oeiizk.edu.pl
Sekretariat główny czynny jest w godzinach 800-1600
Dział organizacji szkoleń
Zgłoszenia na szkolenia oraz wszelkie informacje dotyczące proponowanych szkoleń można uzyskać w dziale organizacji szkoleń, pokój 206 w głównej siedzibie Ośrodka.
Dział organizacji szkoleń czynny jest w godzinach 800-1600
- Kierownik: Eliza Ciesielczyk, tel. 22 579 41 21,
e-mail: eliza.ciesielczyk@oeiizk.edu.pl
Informacji o organizacji szkoleń udzielają i zgłoszenia na szkolenia przyjmują:
- Ewa Woźniak, tel. 22 579 41 22,
- Renata Kiełczykowska, tel. 22 579 41 80,
e-mail: szkolenia@oeiizk.edu.pl
Zasady dotyczące przyjmowania skarg i wniosków w Ośrodku (DOCX 20.8KB)
Osoba odpowiedzialna za treść: Agnieszka Borowiecka
Osoba wprowadzająca informację: Anna Kajak
Data utworzenia: 24-03-2004
Autor ostatnich poprawek: Agnieszka Borowiecka
Data wprowadzenia ostatnich poprawek: 25-10-2024
Liczba odwiedzin: 96994