Informacje nieudostępnione
Dostęp do informacji publicznej
Udostępnienie informacji publicznej będącej w posiadaniu Ośrodka Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie („Ośrodek”) następuje zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej („Ustawa”), na zasadach określonych w przepisach Ustawy.
Informacja publiczna niezamieszczona na stronie BIP Ośrodka, ani też nieudostępniona w drodze wyłożenia lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych podlega udostępnieniu na wniosek osoby wykonującej prawo do informacji publicznej lub bez takiego wniosku, jeżeli informacja publiczna może zostać udostępniona niezwłocznie.
Miejsce i sposób uzyskania dostępu do informacji publicznej na wniosek
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej mogą być składane zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej.
Wniosek w formie pisemnej może być złożony:
- osobiście w Sekretariacie Ośrodka w siedzibie głównej w Warszawie przy ul. Raszyńskiej 8/10 (III piętro, pokój 307) od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-15:00,
- drogą pocztową na adres siedziby głównej Ośrodka,
- drogą elektroniczną na adres oeiizk@oeiizk.edu.pl lub poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Ośrodka na adres: OEIiZK/SkrytkaESP,
- faxem na nr +48 22 579 41 70.
Wniosek w formie ustnej może być złożony w trakcie dyżuru Dyrektora lub innego pracownika Ośrodka, wyznaczonego przez Dyrektora; dyżur ten pełniony jest w siedzibie głównej Ośrodka w każdą środę w godz. 14:00-15:00.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie (dalej: OEIiZK), z siedzibą główną przy ul. Raszyńskiej 8/10, 02-026 Warszawa oraz siedzibą przy ul. Nowogrodzkiej 73, 02-006 Warszawa.
- Dane kontaktowe.
W przypadku jakichkolwiek żądań i pytań dotyczących Państwa danych osobowych prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych: (1) telefonicznie na numer: 22 626 83 90, (2) na adres: iod@oeiizk.edu.pl, (3) listownie na adres siedziby głównej administratora. - Cel przetwarzania oraz podstawy prawne.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku o udostępnienie informacji publicznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w celu wypełnienia obowiązków prawnych, ciążących na administratorze z mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, tj. przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. - Okres przechowywania danych.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do rozpatrzenia wniosku, a następnie przechowywane przez 10 lat, co reguluje instrukcja kancelaryjna OEIiZK, ustalana zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. - Odbiorcy danych.
Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane (udostępniane) dostawcom usług IT, którzy zajmują się hostingiem danych lub świadczą usługi związane z utrzymaniem systemów informatycznych, podmiotom uprawnionym do obsługi doręczeń, sądowi administracyjnemu oraz innym osobom lub podmiotom uprawnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub umów zawartych przez administratora. - Realizacja praw.
Posiadają Państwo:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) lub uzupełniania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. - Obowiązek podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji wskazanych wyżej celów wynika z przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Osoba odpowiedzialna za treść: Agnieszka Borowiecka
Osoba wprowadzająca informację: Bożena Boryczka
Data utworzenia: 18-03-2004
Autor ostatnich poprawek: Agnieszka Borowiecka
Data wprowadzenia ostatnich poprawek: 25-10-2024
Liczba odwiedzin: 95680