Rejestry, ewidencje i archiwa
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie prowadzi następujące rejestry, ewidencje i archiwa:
- Wieloosobowe stanowisko ds. Sekretariatu głównego:
- rejestr pism wychodzących i przychodzących wg instrukcji kancelaryjnej,
- rejestr przesyłek pocztowych, zwykłych i poleconych, wysyłanych z sekretariatu głównego OEIiZK,
- rejestr kontroli wewnętrznych i zewnętrznych,
- rejestr złożonych skarg i wniosków,
- rejestr Zarządzeń Dyrektora,
- rejestr poleceń wyjazdów służbowych pracowników OEIiZK
- Wieloosobowe stanowisko ds. osobowych:
- rejestr pracowników zatrudnionych w OEIiZK,
- rejestr pełnomocnictw i upoważnień Dyrektora
- Dział Organizacji Szkoleń:
- rejestr realizowanych form doskonalenia,
- rejestr wydawanych świadectw i zaświadczeń.
- Dział Organizacyjny:
- rejestr umów zawartych przez OEIiZK.
Dane zawarte w rejestrach i ewidencjach mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 ze zm.) z ograniczeniami wynikającymi z ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 poz. 1000 ze zm.) oraz innych ustaw.”
Osoba odpowiedzialna za treść: Monika Kozłowska-Zając
Osoba wprowadzająca informację: Bożena Boryczka
Data utworzenia: 15-03-2004
Autor ostatnich poprawek: Agnieszka Borowiecka
Data wprowadzenia ostatnich poprawek: 23-10-2019
Liczba odwiedzin: 98447