szukaj

Rejestry, ewidencje i archiwa

Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie prowadzi następujące rejestry, ewidencje i archiwa:

  1. Wieloosobowe stanowisko ds. Sekretariatu głównego:
    • rejestr pism wychodzących i przychodzących wg instrukcji kancelaryjnej,
    • rejestr przesyłek pocztowych, zwykłych i poleconych, wysyłanych z sekretariatu głównego OEIiZK,
    • rejestr kontroli wewnętrznych i zewnętrznych,
    • rejestr złożonych skarg i wniosków,
    • rejestr Zarządzeń Dyrektora,
    • rejestr poleceń wyjazdów służbowych pracowników OEIiZK
  2. Wieloosobowe stanowisko ds. osobowych:
    • rejestr pracowników zatrudnionych w OEIiZK,
    • rejestr pełnomocnictw i upoważnień Dyrektora
  3. Dział Organizacji Szkoleń:
    • rejestr realizowanych form doskonalenia,
    • rejestr wydawanych świadectw i zaświadczeń.
  4. Dział Organizacyjny:
    • rejestr umów zawartych przez OEIiZK.

Dane zawarte w rejestrach i ewidencjach mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 ze zm.) z ograniczeniami wynikającymi z ustawy z 10 maja 2018  r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 poz. 1000 ze zm.) oraz innych ustaw.”

Osoba odpowiedzialna za treść:Monika Kozłowska-Zając
Osoba wprowadzająca informację:Bożena Boryczka
Data utworzenia:15-03-2004
Autor ostatnich poprawek:Agnieszka Borowiecka
Data wprowadzenia ostatnich poprawek:23-10-2019
Liczba odwiedzin:4143

Poniedziałek, 11 listopada 2019 roku